• Automatyczne odświeżanie strony jest włączone. Strona zostanie odświeżona za 30 sekund. Jeśli Twoja przeglądarka nie obsługuje przekierowania, przeładuj stronę sam.

Tyski Sport S.A. wspólnie ze Schroniskiem Miejskim w Tychach przygotowały wyjątkowy kalendarz. To pierwsza taka inicjatywa w Polsce. W rolach głównych wystąpili zawodnicy GKS Tychy i zwierzęta. Dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup niezbędnych rzeczy dla podopiecznych schroniska.

[przycisk_galeria]

- Majowa Kampania „Nie zostawiaj zwierząt na lodzie” okazała się dużym sukcesem. Hasła sprowokowały do dyskusji i bez wątpienia trafiliśmy do świadomości społeczeństwa. Najważniejsze jednak, że bohaterowie akcji znaleźli nowy dom. Przygotowując kalendarz poszliśmy o krok dalej - mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

Dwanaście haseł i każde z odpowiednim przesłaniem. Piłkarze, hokeiści i koszykarze GKS-u Tychy zwracają uwagę na bardzo poważny problem. W Polsce żyje ponad 100 tysięcy bezdomnych psów i ponad 20 tysięcy kotów.

- Po raz kolejny apelujemy o humanitarny stosunek do zwierząt i zachęcamy do adopcji naszych podopiecznych. Wiemy, że użyta w hasłach poprzedniej kampanii gra słów spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, dlatego postanowiliśmy ją kontynuować. Chcemy, może trochę przewrotnie, wskazać na ważne dla nas obszary, choćby takie jak odpowiedzialne posiadanie zwierząt, sterylizacja. Zastosowana formuła kalendarza pozwoli, że nasz przekaz będzie obecny w przestrzeni przez cały nadchodzący rok- dodaje Agnieszka Osior, kierownik Miejskiego Schroniska dla Zwierząt w Tychach

Sesja zdjęciowa odbyła się w nietypowym dla zwierząt środowisku. Psy i koty wystąpiły na lodzie, murawie oraz parkiecie. Każde hasło nawiązuje bezpośrednio do elementów związanych ze sportem oraz schroniskiem.

- Hasła dla wielu osób mogą być kontrowersyjne, ale na pewno zadziałają na wyobraźnię. Na kartach kalendarza możemy zobaczyć m.in. jak hokeista podchodzi „bez kija”, koszykarza w towarzystwie czarnego kota, a nawet „Trójkolorowego” Fiata 126, którego zamknęliśmy w schronisku. Organizacja planu zdjęciowego była dużym wyzwaniem, ale efekt końcowy na pewno wszystkim przypadnie do gustu - zaznacza Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy GKS-u Tychy.

Kalendarz można kupić w sklepie klubowym GKS Tychy na Stadionie Miejskim. Dochód z jego sprzedaży zostanie przeznaczony dla podopiecznych Schroniska Miejskiego.

- Oprócz elementu promocyjnego i edukacyjnego, ta akcja ma również wymiar rzeczowy. Uzyskane fundusze przeznaczymy na polepszenie warunków życia naszych zwierzaków i na specjalistyczną karmę - podkreśla Agnieszka Osior, kierownik Miejskiego Schroniska dla Zwierząt w Tychach

Premiera kalendarza odbyła się w środę na Stadionie w Tychach. Pierwsze egzemplarze osobiście sprzedawali zawodnicy GKS Tychy w towarzystwie kota Luisa.

Autorem zdjęć jest Łukasz Sobala, oprawę graficzną wykonali Grzegorz Boduszek i Bartosz Stachura z Crafty Cuts.

WIDEO Z SESJI ZDJĘCIOWEJ DO KALENDARZA GKS TYCHY



POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

[tabela]
[tr]
[td sz=300]

Prezenty pod choinkę DLA RODZICÓW, z których będą zadowoleni

[/td]
[td sz=300]

Życzenia na Boże Narodzenie TRADYCYJNE, RELIGIJNE SMS IDEALNE NA ŚWIĘTA

[/td]
[/tr]
[tr]
[td]

Czy dostałbyś się do pracy w policji? PRAWDZIWE PYTANIA TESTU MULTISELECT

[/td]
[td]

Która choinka w naszych miastach jest najpiękniejsza GŁOSUJ!

[/td]
[/tr]
[tr]
[/tabela]

Magazyn informacyjny tyDZień




Sport

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!