Wodny plac zabaw, skatepark, gry stolikowe i miejsca do grillowania to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na mieszkańców w zrewitalizowanym Parku Hutniczym. Metamorfoza przestrzeni stała się możliwa dzięki skutecznemu pozyskaniu przez miasto środków z funduszy norweskich.
FACTORY Gliwice, najmłodsze centrum outletowe w Polsce, kończy właśnie 5 lat z coraz większą grupą klientów. W minionym roku do oferty śląskiego outletu dołączyły nowe światowe marki. W FACTORY Gliwice znalazło pracę blisko 400 mieszkańców Aglomeracji Śląskiej.
W Polsce (Bieszczady i Tatry) żyje około 100 niedźwiedzi. Zdecydowanie jest ich więcej na Słowacji, ale przede wszystkim w Rumunii (szacunki mówią o 6-7 tysiącach sztuk). Niedźwiedzie od lat zapuszczają się w pobliże ludzkich siedlisk w poszukiwaniu pożywienia. To ogromne drapieżniki, które mogą stanowić zagrożenie dla ludzi.
Piesze szlaki turystyczne jako pętle są chętnie wybierane przez turystów. Start i meta znajdują w tym samym miejscu, co ma olbrzymie znaczenie dla zmotoryzowanych. Zapraszamy do odwiedzenia Wydmy Czołpińskiej (gm. Smołdzino), a konkretnie trasy, która jest pętlą. I to właśnie wiosną – na urokliwej trasie nie doświadczymy wtedy tłumu.
26 lutego w Katowicach zainaugurowano uruchomienie systemu Roweru Metropolitalnego. Docelowo połączy 31 gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii i będzie się składał z 7 tys. rowerów. W pierwszej fazie ruszył w 8 miastach. - Uruchomienie największego w Polsce systemu rowerów miejskich to dla nas kamień milowy. Uzupełnia on istniejący system Transport GZM. Wierzę, że Metrorower ze swoją skalą i innowacjami będzie inspiracją dla innych miast w Polsce i Europie – mówi Kazimierz Karolczak, przewodniczący zarządu GZM
W 2024 roku, dynamika rynku pracy i oczekiwania pracowników nadal ewoluują, kształtując nowe trendy w Employer Brandingu. Firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z kluczowej roli, jaką odgrywa marka pracodawcy w przyciąganiu i utrzymaniu najlepszych talentów. O jakich trendach mowa oraz jak je realizować? Philip Morris dając zatrudnienie ok. 7 000 osobom w Polsce, słucha pracowników oraz wprowadza rozwiązania skrojone na miarę ich potrzeb, skutecznie przy tym realizując swoją strategię z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
W 2024 roku, dynamika rynku pracy i oczekiwania pracowników nadal ewoluują, kształtując nowe trendy w Employer Brandingu. Firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z kluczowej roli, jaką odgrywa marka pracodawcy w przyciąganiu i utrzymaniu najlepszych talentów. O jakich trendach mowa oraz jak je realizować? Philip Morris dając zatrudnienie ok. 7 000 osobom w Polsce, słucha pracowników oraz wprowadza rozwiązania skrojone na miarę ich potrzeb, skutecznie przy tym realizując swoją strategię z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
Nadchodzące wybory samorządowe to doskonała okazja dla mieszkańców, aby poznać i wybrać do władz osoby, które dobrze rozumieją problemy lokalnych środowisk. Poznając wcześniej plany i priorytety poszczególnych kandydatów, łatwiej będzie zmierzyć się z konkretnymi wyzwaniami po wyborach. Aktywni mieszkańcy, którzy wspólnie z samorządem chcą podejmować ważne lokalne sprawy, mogą liczyć na wsparcie Fundacji Batorego w ramach akcji Masz Głos. Zgłoszenia grup mieszkańców lub organizacji społecznych są przyjmowane do 16 lutego.
8 lutego w godzinach porannych doszło do zderzenia dwóch samochodów w rejonie skrzyżowania ul. Homera z ul. Oświęcimską w Tychach. Powodem było wymuszenie pierwszeństwa – jeden z kierowców nie zatrzymał się na znaku „stop”. Na szczęście obeszło się bez poważniejszych obrażeń.
Reklamy sprzed 100 lat. Czym zajmowali się ówcześni spece od marketingu? Reklama jest dźwignią handlu - wiadomo to nie od dziś. Prześledziliśmy ogłoszenia z XIX wieku i początku XX wieku. Wiele dzisiaj wzbudza uśmiech (zachowana oryginalna pisownia). Zobaczcie, co reklamowano 100 lat temu. To marketing retro.