Nagrodę wręczono w trakcie finałowego spotkania Ligi Mistrzów w Göteborgu. Po pierwszej tercji meczu Frölunda Indians – Red Bull Monachiumszef CHL, Martin Baumann przekazał klubowi czek na 10 tys. euro i pamiątkowy puchar.
Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że na stałe wpisaliśmy się w historię tych prestiżowych rozgrywek. Jako pierwszy klub z Polski wygraliśmy mecz w Lidze Mistrzów i dumnie reprezentowaliśmy kraj na arenie międzynarodowej. Teraz znowu jesteśmy na ustach całej Europy. Jesteśmy dumni, że nasze działania marketingowe doceniły władze CHL i przyznały nam ten tytuł
– mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyskiego Sportu.
To była pierwsza edycja rywalizacji na najlepszy marketing w Europie. Jej głównymi założeniami była promocja spotkań Ligi Mistrzów i zwiększenie rozpoznawalności CHL wśród kibiców. Komisja konkursowa w skład której wchodziło sześciu sędziów oceniała przede wszystkim pomysłowość i efekty działań marketingowych. W jury zasiadali przedstawiciele Champions Hockey Leauge, Infront Sports&Media’s, eSports, sponsorzy i prof. Jon Andrea Schocher.
Hokej w Tychach - filmik konkursowy
Przed startem rozgrywek nikt nie dawał nam szans na zdobycie tytułu. Rywalizowaliśmy z klubami, które od kilku lat grają w Lidze Mistrzów i mają zdecydowanie większe możliwości finansowe. My jednak udowodniliśmy wszystkim, że dzięki zaangażowaniu, kreatywności i innowacyjnym akcjom można odnieść sukces
– mówi Krzysztof Trzosek, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.
Filmik o kampanii marketingowej
W trakcie rozgrywek Ligi Mistrzów klub przygotował dla kibiców szereg akcji promocyjnych. Władze CHL doceniły m.in. organizację turnieju w grę NHL19 na tafli Stadionu Zimowego, studio przed meczami, rozgrywki dla dzieci, robienie pizzy przez hokeistów, działania promocyjne na ulicach miasta czy spot przedstawiający GKS Tychy kibicom w całej Europie.
– _Chcieliśmy, aby możliwie szeroka część hokejowej społeczności GKS Tychy, mogła poczuć atmosferę Champions Hockey League, dlatego też nasze projekty nie ograniczyły się tylko i wyłącznie do jednej grupy odbiorców. Fani e-sportu mieli okazję rywalizować na arenie wirtualnych zmagań podczas turnieju w NHL 19, młodzi hokeiści sprawdzili swoje umiejętności w Mini CHL Cup, a dla rodzin przygotowaliśmy miasteczko hokejowe oraz prezentację drużyny _– zaznacza Robert Hauffe, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.
W przyszłym sezonie najprawdopodobniej odbędzie się druga edycja konkursu. GKS Tychy już teraz zapowiada obronę tytułu.
20240417_Dawid_Wygas_Wizualizacja_stadionu_Rakowa
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?