Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Liga Mistrzów: Najlepszą kampanię reklamową w Europie przygotował Tyski Sport

RED
Nagrodę odebrali Krzysztof Trzosek i Robert Hauffe
Nagrodę odebrali Krzysztof Trzosek i Robert Hauffe Tyski Sport
Liga Mistrzów 2018/2019 odbyła się z udziałem hokejowej drużyny GKS Tychy, która odniosła sukces w spotkaniu z włoskim klubem HC Bolzano, wygrywając 5:3. Wielki sukces odniósł też sam Tyski Sport, przygotowując dla Ligi Mistrzów kampanię marketingową uznaną za najlepszą w Europie. Nagrodą był czek na 10 tys. euro. Odbierali ją twórcy kampanii, Krzysztof Trzosek i Robert Hauffe.

Nagrodę wręczono w trakcie finałowego spotkania Ligi Mistrzów w Göteborgu. Po pierwszej tercji meczu Frölunda Indians – Red Bull Monachiumszef CHL, Martin Baumann przekazał klubowi czek na 10 tys. euro i pamiątkowy puchar.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że na stałe wpisaliśmy się w historię tych prestiżowych rozgrywek. Jako pierwszy klub z Polski wygraliśmy mecz w Lidze Mistrzów i dumnie reprezentowaliśmy kraj na arenie międzynarodowej. Teraz znowu jesteśmy na ustach całej Europy. Jesteśmy dumni, że nasze działania marketingowe doceniły władze CHL i przyznały nam ten tytuł

– mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyskiego Sportu.

To była pierwsza edycja rywalizacji na najlepszy marketing w Europie. Jej głównymi założeniami była promocja spotkań Ligi Mistrzów i zwiększenie rozpoznawalności CHL wśród kibiców. Komisja konkursowa w skład której wchodziło sześciu sędziów oceniała przede wszystkim pomysłowość i efekty działań marketingowych. W jury zasiadali przedstawiciele Champions Hockey Leauge, Infront Sports&Media’s, eSports, sponsorzy i prof. Jon Andrea Schocher.

Hokej w Tychach - filmik konkursowy

Przed startem rozgrywek nikt nie dawał nam szans na zdobycie tytułu. Rywalizowaliśmy z klubami, które od kilku lat grają w Lidze Mistrzów i mają zdecydowanie większe możliwości finansowe. My jednak udowodniliśmy wszystkim, że dzięki zaangażowaniu, kreatywności i innowacyjnym akcjom można odnieść sukces

– mówi Krzysztof Trzosek, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.
Filmik o kampanii marketingowej

W trakcie rozgrywek Ligi Mistrzów klub przygotował dla kibiców szereg akcji promocyjnych. Władze CHL doceniły m.in. organizację turnieju w grę NHL19 na tafli Stadionu Zimowego, studio przed meczami, rozgrywki dla dzieci, robienie pizzy przez hokeistów, działania promocyjne na ulicach miasta czy spot przedstawiający GKS Tychy kibicom w całej Europie.

– _Chcieliśmy, aby możliwie szeroka część hokejowej społeczności GKS Tychy, mogła poczuć atmosferę Champions Hockey League, dlatego też nasze projekty nie ograniczyły się tylko i wyłącznie do jednej grupy odbiorców. Fani e-sportu mieli okazję rywalizować na arenie wirtualnych zmagań podczas turnieju w NHL 19, młodzi hokeiści sprawdzili swoje umiejętności w Mini CHL Cup, a dla rodzin przygotowaliśmy miasteczko hokejowe oraz prezentację drużyny _– zaznacza Robert Hauffe, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.

W przyszłym sezonie najprawdopodobniej odbędzie się druga edycja konkursu. GKS Tychy już teraz zapowiada obronę tytułu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

20240417_Dawid_Wygas_Wizualizacja_stadionu_Rakowa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na tychy.naszemiasto.pl Nasze Miasto