Liga Mistrzów: Najlepszą kampanię reklamową w Europie przygotował Tyski Sport

RED
Nagrodę odebrali Krzysztof Trzosek i Robert Hauffe
Nagrodę odebrali Krzysztof Trzosek i Robert Hauffe Tyski Sport
Liga Mistrzów 2018/2019 odbyła się z udziałem hokejowej drużyny GKS Tychy, która odniosła sukces w spotkaniu z włoskim klubem HC Bolzano, wygrywając 5:3. Wielki sukces odniósł też sam Tyski Sport, przygotowując dla Ligi Mistrzów kampanię marketingową uznaną za najlepszą w Europie. Nagrodą był czek na 10 tys. euro. Odbierali ją twórcy kampanii, Krzysztof Trzosek i Robert Hauffe.

Nagrodę wręczono w trakcie finałowego spotkania Ligi Mistrzów w Göteborgu. Po pierwszej tercji meczu Frölunda Indians – Red Bull Monachiumszef CHL, Martin Baumann przekazał klubowi czek na 10 tys. euro i pamiątkowy puchar.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że na stałe wpisaliśmy się w historię tych prestiżowych rozgrywek. Jako pierwszy klub z Polski wygraliśmy mecz w Lidze Mistrzów i dumnie reprezentowaliśmy kraj na arenie międzynarodowej. Teraz znowu jesteśmy na ustach całej Europy. Jesteśmy dumni, że nasze działania marketingowe doceniły władze CHL i przyznały nam ten tytuł

– mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyskiego Sportu.

To była pierwsza edycja rywalizacji na najlepszy marketing w Europie. Jej głównymi założeniami była promocja spotkań Ligi Mistrzów i zwiększenie rozpoznawalności CHL wśród kibiców. Komisja konkursowa w skład której wchodziło sześciu sędziów oceniała przede wszystkim pomysłowość i efekty działań marketingowych. W jury zasiadali przedstawiciele Champions Hockey Leauge, Infront Sports&Media’s, eSports, sponsorzy i prof. Jon Andrea Schocher.

Hokej w Tychach - filmik konkursowy

Przed startem rozgrywek nikt nie dawał nam szans na zdobycie tytułu. Rywalizowaliśmy z klubami, które od kilku lat grają w Lidze Mistrzów i mają zdecydowanie większe możliwości finansowe. My jednak udowodniliśmy wszystkim, że dzięki zaangażowaniu, kreatywności i innowacyjnym akcjom można odnieść sukces

– mówi Krzysztof Trzosek, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.
Filmik o kampanii marketingowej

W trakcie rozgrywek Ligi Mistrzów klub przygotował dla kibiców szereg akcji promocyjnych. Władze CHL doceniły m.in. organizację turnieju w grę NHL19 na tafli Stadionu Zimowego, studio przed meczami, rozgrywki dla dzieci, robienie pizzy przez hokeistów, działania promocyjne na ulicach miasta czy spot przedstawiający GKS Tychy kibicom w całej Europie.

– _Chcieliśmy, aby możliwie szeroka część hokejowej społeczności GKS Tychy, mogła poczuć atmosferę Champions Hockey League, dlatego też nasze projekty nie ograniczyły się tylko i wyłącznie do jednej grupy odbiorców. Fani e-sportu mieli okazję rywalizować na arenie wirtualnych zmagań podczas turnieju w NHL 19, młodzi hokeiści sprawdzili swoje umiejętności w Mini CHL Cup, a dla rodzin przygotowaliśmy miasteczko hokejowe oraz prezentację drużyny _– zaznacza Robert Hauffe, współtwórca kampanii marketingowej w trakcie Ligi Mistrzów.

W przyszłym sezonie najprawdopodobniej odbędzie się druga edycja konkursu. GKS Tychy już teraz zapowiada obronę tytułu.

Kibice muszą sięgnąć do kieszeni

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie