Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowa usługa Facebooka. Facebook Places ofermuje darmowe piwo i różne zniżki

Redakcja
Fot. Materiały prasowe
Facebook uruchomił w Polsce długo oczekiwaną usługę Places (Miejsca). Użytkownicy aplikacji za pomocą funkcji meldunku mogą powiadomić swoich znajomych o tym, gdzie obecnie się znajdują. Ponadto Facebook Places oferuje możliwość korzystania ze specjalnych promocji, zniżek i darmowych prezentów. Czy w czasach rosnącej popularności zakupów grupowych usługa ma szansę zaistnieć? Amatorzy specjalnych okazji już popijają darmowe piwo na warszawskim Foksal.

Rusz z miejsca!
W sierpniu 2010 podczas konferencji w Palo Alto Mark Zuckerberg przedstawił nową usługę – Facebook Places. Miejsca, bo tak brzmi polska nazwa funkcjonalności, spełniają trzy funkcje: wspierają socjalizację użytkowników Facebooka, ułatwiają spotkanie osób będących aktualnie w pobliżu oraz pozwalają wyszukać specjalne okazje zakupowe dostępne w okolicy.

Za pomocą strony touch.facebook.com lub dedykowanej aplikacji na smartphone, w kilka sekund zameldujesz się, aby spotkać znajomych o których obecności w danym miejscu normalnie nie miałbyś pojęcia. Proste, prawda?

Nowy wymiar konsumpcji
Facebook Miejsca to nie tylko narzędzie służące do powiadamiania znajomych o miejscu swojego pobytu. To również usługa dzięki której każdy może mieć dostęp do specjalnych promocji. Do tej pory podobne okazje dostępne były często wyłącznie po przedpłacie w serwisach oferujących zakupy grupowe. Na pierwszych amatorów nowej funkcjonalności nie trzeba było długo czekać.

Właściciele lokalu „Sketch” mieszczącego się przy popularnej ulicy Foksal w Warszawie postanowili przetestować nową aplikację Facebooka. Każdy, kto dzięki usłudze Miejsca zamelduje się w „Sketchu”, otrzyma na przywitanie wybrane przez siebie piwo z szerokiej oferty regionalnej lokalu. „

Z ciekawością przyglądamy się rozwojowi tego typu usług w Polsce. Facebook Places umożliwia bezpośredni, spersonalizowany kontakt z klientem, co w dzisiejszym szybkim świecie jest coraz trudniejsze, choć wciąż niezwykle ważne” – komentuje Dariusz Góralczyk, General Manager klubu „Sketch”.

Czytaj także:
* Jezuici proponują rekolekcje na... Facebooku
*Paluch promuje adopcję zwierząt na Facebooku

Wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto