Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W RCGW Tychy: łatwiej, szybciej i bezpieczniej

Redakcja
Rachunki to często nasza zmora - musimy pamiętać o terminach ich zapłaty, często stać również w kolejce na poczcie. Dlatego wszelkie ułatwienia w tym zakresie przyjmujemy z wielką ulgą. Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. (RCGW S.A.) w Tychach - które chętnie sięga i umiejętnie wykorzystuje wszelkie nowinki techniczne - właśnie wprowadziło udogodnienia w tym zakresie dla swoich klientów.

RCGW S.A. w sieci MOJE RACHUNKI
Od 15 września 2014 r. RCGW S.A. wprowadziło dla swoich klientów nową formę płatności dla faktur wystawianych przez spółkę, korzystając z wygodnej formy płatności, jaką oferuje sieć Moje Rachunki. Na mocy umowy podpisanej pomiędzy operatorem sieci Moje Rachunki i RCGW S.A. mieszkańcy Tychów mają możliwość opłacania rachunków wystawianych przez RCGW S.A. w ponad 50 punktach sieci Moje Rachunki (lista punktów sieci Moje Rachunki w Tychach akceptujących wpłaty na rzecz RCGW S.A. znajduje się na stronie www.rcgw.pl). Punkty te są powszechnie dostępne - m.in. w hipermarkecie Real, sklepach Stokrotka, kioskach Ruchu, E. Leclerc oraz stacjach paliw PKN Orlen.

Bardzo ważne jest, że bezpieczeństwo prowadzonych transakcji gwarantuje firma BillBird S.A., która posiada uprawnienia instytucji płatniczej i jest nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF). Nie trzeba się więc martwić, że zapłacimy, a pieniądze do RCGW S.A. nie dotrą.

Wysokość prowizji została ustalona według standardowej stawki i wynosi 1,99 zł. To korzystne rozwiązanie i zapewne powyższa usługa będzie alternatywą dla poczty i banku - krótko mówiąc, tańszym sposobem na zapłacenie rachunków za świadczone przez spółkę usługi.

Jak skorzystać z tych nowych możliwości? Wystarczy podejść z otrzymaną od spółki fakturą, opatrzoną specjalnym kodem kreskowym, do jednego z punktów sieci Moje Rachunki i przy okazji codziennych zakupów zapłacić za fakturę. Płatności za rachunki przyjmowane są tylko gotówką.

Szybkie płatności elektroniczne PayByNet w RCGW S.A.
Kolejne ułatwienie wprowadzone dla klientów przez RCGW S.A. to szybkie płatności elektroniczne PayByNet w IBOK. Stało się to możliwe dzięki współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A. (KIR S.A.) dotyczącej udostępnienia płatności elektronicznych PayByNet w Internetowym Biurze Obsługi Klienta RCGW S.A.

Co to daje klientom? Otóż system płatności PayByNet pozwala na wygodne opłacenie rachunków za świadczone usługi poprzez Internet. Funkcja płatności elektronicznych dostępna jest po zalogowaniu do aplikacji IBOK na stronie internetowej https://ibok.rcgw.pl/.

By dokonać płatności należy:
1. zalogować się do aplikacji IBOK,
2. przejść do modułu Rozrachunki,
3. wybrać fakturę, która jest jeszcze nieuregulowana,
4. w polu płatności kliknąć ikonę Koszyk, po wybraniu opcji Zapłać przez PayByNet będzie możliwe opłacenie rachunku w formie przelewu za pośrednictwem jednego z oferowanych poniżej banków.

Tu też warto podkreślić, że płatności poprzez PayByNet są proste, szybkie i bezpieczne.

Na dzień dzisiejszy z usługi PayByNet mogą skorzystać Klienci posiadający rachunki w bankach: Pekao S.A., Alior Bank, Bank Millennium, Citi Handlowy, Plus Bank (dawniej Invest Bank) oraz w kilkudziesięciu Bankach Spółdzielczych, m.in.: Podkarpacki Bank Spółdzielczy, BS Czechowice-Dziedzice-Bestwina, BS Jastrzębie Zdrój, BS w Skoczowie, BS Jasienica, BS w Wilamowicach.

Więcej informacji:
www.kir.com.pl
www.paybynet.pl


Oto korzyści regulowania rachunków za pośrednictwem sieci "Moje rachunki":
- oszczędność czasu i zadowoleni klienci, którzy nie muszą już stać w dodatkowych kolejkach,
- tanio - opłata jest niższa niż na poczcie czy w banku,
- wygoda - można zapłacić za fakturę przy okazji codziennych zakupów.


NOWE ROZWIĄZANIE DO KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
RCGW S.A. wdraża dodatkowy kanał komunikacji z klientami - Wirtualnego Doradcę. Jest to nowe usprawnienie w postaci wirtualnego pracownika Działu Obsługi Klienta, którego zadaniem jest udzielanie klientom odpowiedzi na temat usług świadczonych przez spółkę bez potrzeby telefonowania czy bezpośredniej wizyty w siedzibie spółki.
Wirtualny Doradca będzie dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu na stronie internetowej www.rcgw.pl. Nie tylko będzie udzielał odpowiedzi na zadawane przez klientów pytania, ale również będzie prezentował klientom zakres proponowanych tematów do rozmowy.

Jeśli zdarzy się, że Wirtualny Doradca będzie miał problemy z udzieleniem wyczerpujących odpowiedzi na temat usług świadczonych przez spółkę, wątpliwości klientów rozwieją pracownicy RCGW S.A., z którymi można skontaktować się telefonicznie lub osobiście w siedzibie spółki.

Jest to bardzo innowacyjne rozwiązanie, bazujące na algorytmach sztucznej inteligencji, którego celem jest zbudowanie pozytywnej relacji z klientami i ułatwienie wyszukiwania informacji o spółce.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na tychy.naszemiasto.pl Nasze Miasto