Ruszyła rekrutacja pracowników do działu obsługi klienta w Wodnym Parku Tychy. Zatrudnienie znajdzie tu co najmniej 20 osób. Zgłoszenia można wysyłać do 18 sierpnia br.
Nowo zatrudnieni pracownicy będą odpowiedzialni za kilka stref: kas, saun, wellness, edukatorium. Będą osobami „pierwszego kontaktu” z klientem. Do ich zadań będzie należała bieżąca obsługa poszczególnych części obiektu, aktywna współpraca z innymi działami oraz wspieranie managera aquaparku w realizacji ogólnej strategii. Najbardziej pożądanymi cechami przyszłych pracowników są zaangażowanie, kreatywność i chęć tworzenia przyjaznej atmosfery nowo powstałego obiektu.
– Zależy nam, by pracownicy zajmujący się obsługą klienta wyróżniali się wysoką kulturą osobistą, umiejętnością pracy w zespole i współpracy ze wszystkimi klientami. To podstawowe cechy, które każda z tych osób musi posiadać – mówi Zbigniew Gieleciak, prezes RCGW , inwestora Wodnego Parku Tychy – Nieoceniona będzie również dokładność i komunikatywność.
Praca na tym stanowisku będzie realizowana w systemie dwuzmianowym, przez 7 dni w tygodniu. By zminimalizować uczucie znużenia, pracownicy będą się zmieniać pomiędzy poszczególnymi strefami.
Inwestor obiektu, spółka RCGW. gwarantuje dla wszystkich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pakiet szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego oraz motywacyjny system wynagrodzeń.
Zgłoszenia (CV oraz list motywacyjny) można wysyłać do 18 sierpnia br. pocztą elektroniczną na adres [email protected]. Szczegóły rekrutacji - http://bit.ly/2uFRygB
Widowiskowy egzamin dla policyjnych wierzchowców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?